Ahol már találkozhatott velünk:

Üdvözöljük

 

 

Adóregisztráció, KOCKERD kérdőív, adószám felfüggesztés, adószám törlés, adóellenőrzés, végelszámolás, felszámolás, egyéb cégproblémák

 

 

 

Köszöntjük a Céghmester könyvelő irodájának cégproblémák, cégműködési zavarok elhárítására szakosodott oldalán!
Könyvelő irodánk a megfelelő szakemberek bevonásával (adószakértő, ügyvéd stb.) segít Önnek!

 

 

KOCKERD kérdőív kitöltés, KOCKERD kérdőívvel kapcsolatos fellebbezés, KOCKERD kérdőív miatt törölt adószámmal kapcsolatos jogorvoslatok soron kívüli ügyintézése!

 


Aki a Céghmester extra gondos szolgáltatásait veszi igénybe - cégalapítás, cégmódosítás, székhelyszolgálat, könyvelés - biztosan nem kerül bajba a KOCKERD kérdőív miatt!

 

 

Oldalunk célja, hogy rendszerbe foglalja a cég teljes életciklusa során esetleg felmerülő különböző problémákat, a cégalapítástól kezdve, a cégműködés napi problémáin keresztül, egészen a cég tevékenységének befejezéséig. Célunk, hogy megbízható szakmai segítséget nyújtsunk az ismertetett cégproblémák megoldásához.

 

A Céghmester egyik küldetése, hogy ugyanazt a megnyugtató, biztonságot adó hátteret nyújtsa a cégproblémájukkal hozzá forduló kisvállalkozóknak, amit a nagy, nemzetközi adószakértő-tanácsadó cégek nyújtanak a nagy cégeknek.

 

 

HÁNYAN ÉS MIÉRT BÍZNAK A 15 éves múltú CÉGHMESTERBEN?

A Céghmester évente kb. 1200 cégalapítás és cégmódosítás ügyintézésében közreműködik. A bizalom alapja az ügyfeleink valós érdekeit előtérbe helyező, gyors, extra gondos ügyintézés!

A Céghmester kb. 1500 cégnek látja el a székhelyszolgáltatás felelősségteljes teendőit. A bizalom alapja az extra gondos-megbízható ügykezelés és a diszkréció!

A Céghmester kb. 300 cégnek látja el számviteli-könyvelési teendőit. A bizalom alapja az adó és járulék megtakarítás előtérbe helyezése, illetve az ügyfeleink jogi megvédésére irányuló szemlélet sikeres gyakorlati megvalósítása!

 

 

A kisvállakozások résztvevői (tulajdonosok, vezető tisztségviselők) - a kisvállalkozások személyi és  családi tőkeegyesítő-tőkekockáztató jellege miatt - fokozott kockázatnak vannak kitéve. A kisvállalkozások cégproblémái - nem megfelelő kezelés esetén - könnyen személyi, családi problémákká, tragédiákká konvertálódhatnak.  Ezért mi a Céghmester-nél ehhez igazodó felelősség- és kötelességtudattal kezeljük ügyfeleink cégügyeit és fokozott diszkrécióval ránk bízott titkait. Kérjük ügyfeleinket, hogy saját ügyeiket - a 2012-ben életbelépett új, minden eddiginél szigorúbb felelősségi szabályok tükrében - a tétnek megfelelő komolysággal kezeljék, így jó eséllyel elkerülhetők a cégproblémákból keletkeztethető emberi és családi bukások, tragédiák.

 

A magyar kisvállalkozóknál gyakori tünet, hogy csak a vállalkozás szakmai részéhez értenek, illetve csak azzal foglalkoznak. A vállalkozás menedzseri, ügyintézési feladatait elhanyagolják, részben időhiány miatt, részben azért, mert a kisvállalkozók (mivel ezt nem nagyon tanítják) nincsenek birtokában a megfelelő ügyintézési képességnek, illetve rutinnak. Ennek ellensúlyozása céljából a Céghmester már előre segít felkészülni Ügyfeleinek a várható kényes adóügyi és cégjogi helyzetekre.

 

Mi a Céghmester-nél a cégproblémákat igyekszünk - az átlagos vállalkozók számára is érthető - konkrét és kezelhető részfeladatokra (részproblémákra) bontani és ezeket a legegyszerűbben megoldani. Díjszabásunk a megoldandó (rész)feladatok - (rész)problémák bonyolultságához, illetve az elvégzendő feladatok mennyiségéhez igazodik. Díjainkat az adott feladat elvégzésekor kell megfizetni.

A Céghmester nem a legolcsóbb iroda! Díjaink megnyugtatóan magasak ahhoz, hogy Ön biztosan tudja: ügye/problémája megbízható, szakértő kezekbe kerül! Annyira viszont nem magasak, hogy azt egy igényes vállalkozás ne engedhetné meg magának.

 

 

Hogyan készüljön fel, ha hozzánk szeretne fordulni cégproblémájával:

 

1. Telefonon történő időpont egyeztetéskor röviden foglalja össze problémáját, adja meg nevét és telefonszámát!

2. Szedje össze a problémájával kapcsolatos összes iratanyagot és azt rendezze lehetőleg időrendi sorrendbe. (Akár vázlatot is készíthet ügyének lényegre törő ismertetése és ezáltal gyorsabb, hatékonyabb megoldása érdekében!)

3. Gondoskodjon róla, hogy az első konzultáció díját, valamint megbízás adás esetén annak díját ki tudja fizetni! (Kérjük, tanulmányozza díjjegyzékünket)

4. Kérjük, a személyes konzultáció(k), tanácsadás(ok) alkalmával a megbeszélt időre pontosan érkezzen, akadályoztatását, késését stb. telefonon jelezze! (06-20-949-2069; 06-20-940-4475; 06-1-410-7997)

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Amikor weboldalainkon, kiadványainkon és személyesen azt kérjük, hogy tájékozódjanak körültekintően (pl. cégalapítás előtt), akkor nem bonyolítani akarjuk az életüket, hanem éppen ellenkezőleg, későbbi bonyodalmaktól, problémáktól szeretnénk (már előre!) megóvni Önöket! Kérjük, hogy ezt szem előtt tartva tanulmányozzák weboldalainkon található tanácsainkat!

 

 

A cégalapítás, illetve a cégmódosítás problémái alapvetően 2 csoportra sorolhatók, vagy az ügyvédnek, vagy az ügyfélnek felróható ok miatt húzódik el, esetleg hiusul meg a cégbejegyzés, illetve a változásbejegyzés.

 

Az adóellenőrzés (mely nem feltétlenül cégműködési probléma, de könnyen az lehet belőle, ha nem megfelelően kezelik) során a legkomolyabb bajforrás, ha az adózó nem készül fel rendesen az ellenőrzésre. Minden további baj ebből származik.

 

 

A cég napi működése során fellépő leggyakoribb cégproblémák a következők:

 

- könyveléssel, bérszámfejtéssel kapcsolatos problémák

- KOCKERD kérdőív kitöltés nehézségei

- fokozott NAV felügyelet, melyre azok a cégek számíthatnak, akiket a NAV adózási szempontból kockázatosnak ítél

- adószám felfüggesztés

- adószám törlés

- törvényességi felügyeleti eljárás stb.

 

 

A cég tevékenységének törvényes befejezése az alábbiak szerint történhet:


- kényszertörlés
- végelszámolás (egyszerűsített végelszámolás, kényszer végelszámolás)
- felszámolás

 

Oldalunk cégközvetítés menüpontja minden érdeklődőnek segít céget eladni, vagy céget keresni a Céghmester régóta működő cégközvetítési rendszerén keresztül.

 

 

Segítünk!
Információ, időpont egyeztetés:
06-20-949-2069
06-20-940-4475
06-20-442-8466
06-1-410-7997
(Tanácsadás, konzultáció minimális díja: 20.000 Ft+ÁFA)

 

 

 

Kintlévősége, likividitási problémája van? Segítünk: www.marconiproject.hu

 

 

 

Ha szeretné tanulmányozni a Céghmester cégügyekkel foglalkozó weboldalát, kattintson ide:

 

www.ceghmester.hu

 

Ha szeretné tanulmányozni a Céghmester székhelyszolgáltatással foglalkozó weboldalát, kattintson ide:

 

www.szekhely.org

 

 

 

Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem?

 


Kik azok, akiknek biztosan tud segíteni a Céghmester:


Akik szeretik gyorsan, pörgősen (de nem kapkodva, össze-vissza) intézni ügyeiket.

Akik félnek, hogy lemaradnak valamilyen üzletről, gyors lehetőségről (pl.: a cégiroda bénázása miatt elhúzódik a cégbejegyzés vagy meg sem történik).

Akik cégprobléma esetén szeretik mielőbb tudni a helyes megoldást, "látni a végét", azaz tudni, hogy hogyan és kb. mikorra lesz rendben az ügyük.

Akik a jogi dolgok ügyintézése során is szeretnek a lényegre koncentrálni, akik röviden, hatékonyan szeretnek kommunikálni.

Akik szeretik egy helyen intézni ügyeiket (cégalapítás, cégmódosítás, székhelyszolgálat, könyvelés, stb.).

Akik szeretik a biztonságot, sőt a garantált biztonságot.

Akik döntésükhöz szeretnek minden információt megkapni, jót is, rosszat is.

Akik nem szeretnek tévhitben élni, téves információk alapján dönteni.

Akik szeretik a nyugalmat és a kényelmet.

Akik szeretik, ha meghallgatják szempontjaikat, érveiket, akik szeretik, ha megértik őket.

Akik szeretik, ha döntéseik annyira jók, hogy azokat nem kell megmagyarázni környezetük számára.

Akik szeretik stressz és idegeskedés nélkül intézni ügyeiket.

Akik szeretnekszemélyes kapcsolatokat kiépíteni és fenntartani.

Akik nem szeretik, ha kikerülnek a dolgok az irányításuk és ellenőrzésük alól (például egy hibás döntéssel).

Akik szeretik pontosan, határozottan intézni ügyeiket.

Akik szeretnek üzleti partnereik, barátaik stb. előtt jó ajánlásokkal is kedvező benyomásokat tenni.

 

 

Kik azok, akiknek nem biztos, hogy tud segíteni a Céghmester:

 

Akik a kapkodást, az össze-vissza csapongást összekeverik a gyorsasággal.

Akik kizárólag ár alapján döntenek.

Akik nem hajlandók mélységében átgondolni döntéseiket (amelyektől adott esetben személyük és családjuk jövője, sorsa függ).

Akik csak másoktól várják el a gondosságot, pontosságot, felelősségteljes hozzáállást, de ők maguk pont ellenkezőleg cselekednek, viselkednek.

Akinek az iskolában a Pató Pál Úr ("ej ráérünk arra még") volt a kedvenc versük. Tehát azok, akik az utolsó pillanatig (vagy azon túl is) halogatják a cselekvést, ugyanakkor ők csodálkoznak a legjobban azon, hogy nem mennek rendben a dolgaik.

 

 

 

 

Plusz info - Miért intézi rosszul cégügyeit a legtöbb kisvállalkozó?

 

A magyar kisvállalkozók - tisztelet a kivételeknek - önfelmentésként és / vagy lustaságból könnyen azonosulnak azzal a tévhittel, hogy: "vállalkozónak lenni egy állapot".

Ez nem igaz, vállalkozónak lenni egy különleges és összetett szakma, amit fokozatosan és folyamatosan tanulni kell.

Aki sikeres akar lenni, az ne meneküljön az "állapot" filozófiába! Az "állapot" (vö.: "Elvagyok, mint a befőtt") nem igényel tanulást, ezzel szemben a szaktudás megszerzése annál inkább.

 

Az oldalt fenntartja és üzemelteti a Céghmester Consult Zrt.

Székhely: 1157 Budapest, Nyírpalota út 5. fszt. 2.
Adószám: 23042913-2-42

 

FIGYELEM!

A Céghmester kizárólag az általa kezelt alábbi oldalakon közzétett információk helytállóságáért vállal felelősséget:

- www.ceghmester.hu

- www.cegproblemak.hu

- www.szekhely.org

- www. businessturbo.hu

 

Egyéb Céghmester információkat közzétevő oldalak (pl. link-, tudakozó-, egyéb hirdető oldalak) pontatlan információkat tartalmazhatnak.

 

 

 

Ugrás az oldal tetejére